9 Eylül 2010 Perşembe

HAYIRlı bayramlar (:

Ben bu bayramları falan severim. Üstelik benim bayramların hiç bir zaman eğlenceli geçmez yine de severim. Ama bu bayram değişikti. Çokça siyaset konuşuldu bir kere. Alışkın değilim. Genelde defalarca tekrarlanan "Nasılsın?" "Aysel Teyze'nin kızı evleniyor, Muhammer'in oğlu sünnet oluyormuş" tarzı muhabbetlerle kısacık ziyaretleri sonlandırırdık. E gezcek yer çok, 15dk'dan fazla oturan olunca insan şaşırıyor resmen. Bayramda şeker tatlı falan yenmeli. Niye yemiyosunuz lan? Yiceksiniz, yiyiiiin. Sonra bu bayram şu dikkatimi çekti eskiden "Hoşgeldin kardeşim, bayramın kutlu olsun" diyen genç abilerim bu bayram bana "Hoşgeldin fıstık" dediler. Hahahyt.
Ayrıca babamla bayram ziyareti yapmaktan nefret ediyorum. Erkekler bence fazla aptallar. Gerçekten. Ben babamı bildim bileli içer. Sağlığı rezil durumda. Ama umru dışı. Bayram bittiği gibi başlayacak biliyorum. Neyse kısadan hisse bu halsizliği falan onu çok bi sinirlendirdiği için ota boka bağırıyor. Bayram günü çocuklar mutlu olmalıdır. E ben 18 yaşıma girmediğime göre hala çocuk sayılırım halla halla.
Akraba durumum da bok gibi. Ben şu topluca yenen aile yemeklerine çok özenirim. Öyle böyle değil ama accaayip. Ananene veya babaannede toplanılır. Teyzeler, dayılar, hala amca artık ne varsa gelir herkes. Sıcak yemekler, birbirine çarpan bardaklar, evde koşturan çocuklar, kadınların dedikoduları, erkeklerin futbol muhabbetleri, KAHKAHALAR vs vs. Böyle bir ortamım olsaydı hiç konuşmaz sadeece uzaktan izler, mutlu olurdum. Yani aslında bilmiyorum gerçekten böyle aileler var mı ki??? Yoksa sadece dizilerde ve kola reklamlarında mı oluyorlar? Ramazanda iftar yemeklerini ailecek yedik biz. Babam, annem, ben.
+Kaç yıllık evliyiz bi yemek yapmasını öğrenemedin be
-....
+Bu çorba çok tuzsuz!
-...
+Makarna niye yapmadın? Kaç defa söyledim pilav sevmiyorum
-...

-Aaa bilmemkim ölmüş
-Aa bilmemkim kansermiş sahi söyledim mi?

Ya babamın memnuniyetsizliği konuşur sofrada ya da annemin felaket tellalindan haberlice cümleleri. Bir de babam küfürleri eşliğinde biraz haberlerden bahseder o kadar.
Şimdi benim bir sorum var "Sıcak yemekler, tatlı muhabbetler, şen kahkahalar neredeeeee???" Bence onlar insanoğlunun zehirlediği bu dünyayı ve bizleri terketii. Kaştı onlar kaştı.

O değil de hala şeker toplamaya çıkıp -para yerine şeker alsa bile- heycanlanan, mutlu olan çocuklar var lan. Bak o güzel. Onların yirim. :*

Herkesin bayramı kutlu olsun. Muutlu bayramlar. :)

2 yorum:

Sam Scarlet dedi ki...

o çocuklar hiçbi bayram eskimiycek sanırım :)

jagger dedi ki...

eskimesinler lütfen ya çok seviyorum onlarıı :)