16 Aralık 2011 Cuma

böyle ,
















böyleee ,
















böyleeeeee ,
















vee böyleeee..........................................,












bi haftanın sonunda.....

evet sonunda bitti! salı günü optikle yaşadığım hüsrandan sonra bugün yaşadığım ve türevden gelen mutluluk bana çok iyi geldi! edebiyatçı kırmızı hırkamı çok beğenirken bugün ilk defa analitik dersini anlamaya çalıştım. geometriyi seven ve bilen insanları çok kıskanıyorum. oysa ben de istemez miydim soruya baktığım gibi cevap bursa diyebilmek (türkiyenin en güzel şehriii) ygs ve lys son hızla yaklaşırken ve ben gün geçtikçe sıkılıp, çalışma tempomdan uzaklaşırken nerde parçacıık orda portakalı denedim ve beğendiiiiim. reklamı kadar güzelmişş :P sonra bi de model diyo ya hani ; "uyku imkansızz umut vicdansııız, güneş bile dedi ki kendiğe doğmak anlamsııızz" gerçekten! her akşam rüyamda mercek çözmekten bıktım yaaanii. biraz bi değişiklik , ne bileyim biraz heyecan, biraz bi bi bişiler yani. bugün ben mutluydum ve yağmur yağdıı. arada bi haberlere bakıyorum yemek yerken falan recep bey'in sinir sistemimdeki etkisi hiç değişmemiş, o hep aynı.

Hiç yorum yok: