7 Aralık 2011 Çarşamba

bunu şuan hayat şartlarının el vermemesi nedeniyle bir süredir görüşemediğin nambırıma ithafen yazıyorum

öncelikle şunu söylemek istiyorum ki efsaneler ölmez, sadece şekil değiştirir bunu sakın çıkarma aklından. seninle nasıl bu kadar yakın olabildik, dost olabildik bilmiyorum ama gerçekten iyiki yanımdasın dediğim nadir insanlardansın. yeri geldi beraber güldük, yeri geldi beraber daha çok güldük, yeri geldi saçmalamanın dibine vurduk. yeri geldi beraber ağladık diyemiyorum çünkü çok zor zamanlarımızda bile birbirimizi güldürmeyi başardık :) beraber yazdığımız sanat dolu şiirlerden tut, terminalde dahi yaptığımız dedikodulara kadar hiç birini unutmıycam. aşk hayatımla ilgili gereksiz ayrıntıları senin gibi eğlenceli yorumlarla bi daha kimse dinlemiycek biliyorum sırf bu yüzden bile hayatımdan çıkamazsın! her insanın kusurları vardır ama senin kalbinin güzelliği kusurları gölgede bırakıyor. her zaman mutlu olmayı hak ettiğini hiç unutma. ve kim olduğundan hiç vazgeçme. biliyosun biz duygusal şeyler yazamayız öyle, ama saçmalayarak burayı doldurmak da istemiyorum. bu senenin sonu eminim ki sana bi çok mutluluk ve yep yeni şeyler getiricek ama değişmiycek bir şey var ki o da senin nambır olduğun. ve benim en en en sevdiklerimden olduğun. bütün hayatın boyunca en güzel şeyler seninle olsun, çook seviliyosun!

Hiç yorum yok: