5 Aralık 2011 Pazartesi

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

dost süt, nescafe, muz, çikolata, yine süt ama markası değişik, bisküvi vs vs eşliğinde biyoloji çalıştım. aman allahım bu sene ilk defa oturdum ve doğru düzgün biyoloji çalıştım. TANRIIM! :)

ayrıca final metamatik1 kitabının benim psikolojimi bozmaya neden bu kadar istekli olduğunu anlayamıyorom.

ve hala kendime düzgün bi çanta bulamamış olmam çok üzücü. neden ben alışveriş konusunda bu kadar becekrisizim ki? en az yemek yapmak da olduğum kadar.

ayrıca da vincinin şifresi ni bitirdim , hoş bir kitapmış.
diğer kitabı koydum baş ucuma, yarın gece ona başlıycam. kitap okumak zihnimi canlandırıyomuş ben bunu fark ettiiim.

çok da dağınığım. artık annem de arkamı toplamıyor. üstelik giysileri katlayıp çalışma masamın üzerine yığıyor. bu bana bir mesaj. fufufuffffff.

Hiç yorum yok: