16 Mart 2012 Cuma

caNım sıkıLıyOOoooOo

Of canım hiç bişey istemiyo. Hiç bişey mi istemez insanın canı hiç mi yani? İstemiyo işte istemiyo. Gece 3'te uyudum sabah 9'da fırladım yataktan. Uyumak bile cazip gelmedi işte. O derece istemiyo. Oturdum çizgi film izledim, sıkıldım. İnternette orda burda gezdim, sıkıldım. Kitap zaten okuyamıyorum şu sıralar. Çizim yapmayı denedim, bi tarafıma benzedi yırttım attım. Ders çalışmayı denedim, sıkıldım. (gerçi bu her zaman olan durum) 3'te dershaneye gidicektim ona da gitmicem. Arkadaşlarımla dışarı çıkmak istemiyorum. Evde yalnızım her şeyi yapabilirim ama koltuktan kalkasım gelmiyo. Koltukta oturasım da gelmiyo. Koltukta amuda kalkasım falan da gelmiyo. Sınav stresi, hayat karmaşası falan değil; insanlar bunalttı beni. Fırat diyo ya "bok,çiş" Aynen öylea.

Hiç yorum yok: